tisdag 7 augusti 2012

M/S RÖJ!

Hej kära du!
Jag kan inte nog säga hur mycket mina Underbara vänner betyder för mig!!! I helgen berikade dom min redan sköna värld med lite skådespeleri och deras fina energi! Det var dags för inträdesprovet för våra Puttifrånkorvar (hangarounds). Helen och Roine klarade allt galant...avtal skrivet så  de är numera fullvärdiga medlemmar! För intresserade så gäller dessa regler: Man bör ha en båt eller liknande i sjösystemet Rengen/Järnlunden/Åsunden. Alternativt ett skepp tatuerat på skrovet! Ansökan skickas till ordföranden i M/S RÖJ = Mårten Borg. Trevlig stunder på öar o sjöar utlovas!

Jag känner mig Så rik och ser till att skaffa mig en skön värld....Här och nu!!

Ser fram emot att få känna lite trygghet jobbmässigt bara! Ska skaffa mig det direkt efter den lilla ledigheten jag har nu.
Längtar Så efter min Crosstrainer jag beställt. Jobba bort de extra - ja du förstår!! Grrr....Men det tänker jag inte på nu. Ikväll ska min fina Kärlek och jag inta en pizza med lite rött därtill någonstans i Sverige. En favorit för oss i semestertider.

Så kram från lilla mig!
Ta hand om dej och varandra! ♥
Katja


1 kommentar:

  1. Å det var så kul! Vilka fantastiska människor det finns i denna fantastiska båtklubb. Det är en ära att få vara medlem. Även om inträdesproven var lite kluriga ;-)
    Puss å kram

    SvaraRadera