måndag 16 juli 2012

Ja vilken dag! En stor dag.....Har länge funderat på att skaffa en blogg där jag kan dela med mig av just min sköna Värld! För det är det jag har......Eller....jag har skaffat mig det! Vi lever alldeles för kort för att bråka och hålla på med onödiga prylar som min kollega sa till mig idag. Vi är två (2!!) konsulter på ICT Group just nu så vi försöker hålla ihop och underhålla varandra så gott det går! Han sitter i den andra änden av en lång korridor så det var där jag befann mig idag när brand-larmet gick......Hujedamej vilka spagettiben jag fick efter den springturen...Jag som inte ska springa, he he! Tur att det slutade bra!
Det var dock en sån händelse där tidningsrubriken kom upp i min inre TV.

Här ska jag försöka dela med mig av Livet - Här och NU!

Ibland kanske jag blir djup för det är sånt Livet är...också! Jag har många gånger funderat på att skriva en bok. En bok om den perioden då jag letade efter mina rötter! Då jag letade efter den där pussel-biten ni vet. Det var en spännande tid men också energi-krävande! Viktigt för mig.....Att det sen inte slutade så positivt som jag önskat förenklar inte det hela utan har lämnat mig med ett hopp....ett ständigt hopp om att De en dag ska förstå. Jag har två syskon som inte vill......Jag har två syskon - i Danmark - som heter alldeles för vanligt för att kunna hitta - känns det som. Släpp säger man omkring mig men det är inte så enkelt. Hoppet består. En dag - kanske!

Jag fortsätter att fylla mitt liv med så många härliga händelser som möjligt. Fokuserar på allt det fina jag har omkring mig och jag behöver inte leta.....ALLT FINNS OMKRING MIG! All Kärlek till de mina!!! <3

1 kommentar:

  1. Å vad kul att du startat din blogg. Jag ska följa med spänning! Kram kram

    SvaraRadera